OUR VACATION

24.07.2014

Hei igjen kjære leser.

Etter min første ordentlige ferie på lenge uten å jobbe, blogge,  eller å poste noe særlig bilder på instagram eller andre steder, kommer tidenes lengste innlegg fra ferien til min kjære Olav, vår gode venn Matias og meg.

Jeg har ikke hatt den letteste tiden i det siste med tanke på at jeg bl.a mistet min kjære Pappa + mye annet vond som skjedde etter det, men jeg føler meg sterkere for hver dag, og istedet for å være knust og lei meg over hva jeg ikke har (som bl. a foreldre) velger jeg å leve på de gode minnene våres, og heller sette pris på hva jeg har i livet mitt.

Min fantastiske sønn Dennis, var på sommerferie i ti dager hos verdens beste besteforeldrene sine, mens vi tok turen til Frankrike.

Under kan Dere se bilder og tekst fra turen vi unnet oss.

To reiseglade mennesker.

St.tropez here we come :)

På flyet med en av Olav og min sin bestekompis, Matias !

Norwegian med vinger..

Jeg blir oppblåst på fly, blir dere?

Finally in NICE !!!

Første stopp ble hotellet til min bestevennine, Henritette, hvor hun bodde sammen med bl. a sin familie og kjæreste.

Alltid så koselig å se Henriette, da vi ikke ser hverandre like ofte som før. Vi har bodd sammen før, to perioder i løpet av vårt liv og har en haug med minner sammen. (Fler skal det bli ;)

Kose seg <3

Good morning beautiful France, og verdens beste utsikt fra der vi bodde. (Moren til Olav og stefaren sitt vakre hus) Det er muligheter for å leie det samme huset som vi bodde i, og linken til huset finner dere // HER

Det er et eventyrlig og vakkert sted. Du kan leie med familie eller gode venner, alt ettersom hva som passer deg. Alt du trenger å gjøre er som sagt å trykke // HER

Klar for å dra til en av favorittrestaurantene mine i St.tropez som heter L'escuinade, som eies av et av mine største forbilder, hele Norges fantastiske EDNA !

Vi spiste lunsj der nesten hver dag, og her var vi med familien til bestevennen min + mange herlige venner.

Nasjonaldagen til Frankrike er 14.juli, så det måtte vi bli med å feire. Vi var så heldige å bli hentet i båt av Stian og Per Christian som er to fantastiske hyggelige brødre.

Jeg elsker å være på sjøen.

Vi var en stor gjeng som spiste middag på Moorea, som også er en kjempefin restaurant med mye liv, musikk og morro.

Matias som koser seg.

Bestisen sjæl <3

Twinsa..

Var en sinnsykt bra dag!

Jeg elsker å ha sand mellom tærne, og blir derfor alltid like glad for å ligge på stranden.

Sussebasser !

Vi ble som regel hentet i båten til Stian og Per Christian de gangene vi dro ut.

Her var vi på vei til VIP ROOM i St.tropez.

Haha, herregud ! Matias og meg på "løperen". ( Kjolen min er fra Linni - kolleksjonen ;)

Haha, det endte slik for vår gode venn Matias. Det er mine sko han har i hendene. Jeg elsker å gå barbeint hjem fra byen etter å bokstavelig talt ha danset skoene av meg.

Ble mye bading i varmen.

Jeg elsker fargen på sjøen i bl.a Frankrike, så delikat og lekkert !

Spiste en hyggelig lunsj på Tahiti, der er det også mye liv og morro.

Matias ble kjekket opp av denne blonde "lekkerbisken", og var litt skeptisk i begynnelsen..

-.. men det ordna seg etterhvert. Njååååå <3

Jeg endte endelig opp med å kjøpe drømmeskoene mine som jeg har siklet på i noen mnd nå. De hadde ikke str min sist gang vi var i Frankrike, og har enda ikke funnet de i Norge, så nå dro vi innom butikken i St.tropez og der hadde de søren med str 36. Jeg ble verdens lykkeligste eier av disse skoene! Olav endte opp med å kjøpe noen selv, så nå matcher vi ;)

HAHA ! Edna som tok med JægerMEISTER til LinniMEISTER - haha... Hun er så morsom as..

Verdens herligste dame !

My angel <3

Viktig å skru litt da..

Knoll og tott !

On our way to the beach.

Vi spiste på en av de koseligste restaurantene i St.Maxime. Den er så liten, søt, romantisk og fin, pluss at de har en helt amazing god chevresalat der.

Gutta på tur.

Koste oss ofte på lunsj med mye morsomme mennesker. Her spiste vi nok en gang hos Edna.

Vi ble kjent med så mye herlige mennesker. Her er vi på Nikki Beach.

Jeg lo så jeg grein da Olav og Matias tok bilde med denne båten som lå inntil brygga vi ble sluppet av på. Her har vi altså Matias som living the "yacht life".

-.. og kjæresten min sjæl. Haha ! Herregud for noen apekatter jeg var sammen med på denne turen.

Fikk også spist deilig middag på en av favorittstedene mine som heter Le Quai. Der er det livemusikk, mye fint å se på, underholdning, god mat, kos og glede.

Matias, Olav og jeg tok også turen innom Byblos, og der var det ikke mange på dansegulvet, så jeg dro med meg Olav og Matias ut på dansegulvet for å dra i gang "festen ".

Her er før-bildet..

-...og her er etterbildet. Hahaha ! Det sykeste av alt var at det FUNKET ?! Vi dro søren meg i gang hele stemningen på Byblos. HAHA ! ( Mama still got it ;)

Glemte å fortelle dere at nesten alle dagene hadde jeg smertehelvete med visdomstannen min som det ble betennelse i, som igjen førte til øreverk og vond hals. Jeg klagde ikke, men dro tilslutt til tannlegen. Fikk antibiotika på en papirbit som ble lagt inntil visdomstannen min, fikk penicillin og smertestillende, så det var jo bra.. Typisk at jeg alltid får ett eller annet ?! AAAARGH !

Spiste en siste deilig lunsj hos Edna, før vi reiste videre til Cannes. Gleder meg allerede til Edna kommer hjem, da bir det middag, kos og masse herlige samtaler. Jeg ler så mye og godt med Edna og har blitt ordentlig glad i henne. Er du i St.tropez så anbefaler jeg deg å stikke innom Leceau. De har verdens beste mat,service, strand og kos for deg.

Siste gåtur i gaten før vi reiste videre.

HELLO CANNES !

HELLO ukjente kidden i blå t-skjorte ..

Første gang jeg var i Cannes, og må si at det ikke skuffet akkurat.

I loved it !

Vi kjente en god del folk som også var der, og hooket opp med de.

Her er vi på Baoli, som er et av de bedre utestedene i Cannes.

Sykt digg frokost på hotellet vi bodde på. YUMMY FOR MUMMY !

Villeste utsikten fra taket hvor det var svømmebasseng og bar.
Hit vil vi tilbake neste år.

Spiste en siste lunsj på Baoli beach samme dag vi skulle hjem.

Kjærestepar i gamle daer.

Klare for å reise hjem til jobbliv, mammaliv og alle utfordringer livet har å tilby.

Takk for en kjempefin ferie med mye kos og morro. Viktig å unne seg det i ny og ne.

Håper dere har det bra hvor enn dere er.

LOVE

Kathrine

24.07.2014 kl.02:25

Takk for at du deler din livsglede og takknemlighet!

Mari

24.07.2014 kl.08:36

Så fin du er!! Å så mange fine bilder :) Jeg er i Nice nå, og jeg og reisefølget mitt har vurdert å innom Edna' plass.. Etter hva du skriver så må vi nok gjøre det :-D

Maren

24.07.2014 kl.10:19

Å det ser ut som dere koser dere masse da :) ha en fortsatt fin ferie videre linni:)

Charlotte

24.07.2014 kl.22:58

Hvilket merke er det på de hvite skoene? :)

tina

26.07.2014 kl.01:11

Det ser ut som at dere har kost dere veldig på tur i Frankrike.

Var innom den linken du la ut, virket som en helt nydelig tur spørr du meg!

Kos deg masse videre i sommer, Linni😄

Linni Meister, Norway. A Norwegian blogger/model/tv-profil/designer with Sri Lankan roots. I have my own clothing line Be Fantastic - by Linni on lllusion.no.

Follow me here and on Instagram @meisterlinni

CONTACT: Linnimeister@gmail.com

KATEGORIER

ARKIV

Februar 2015. Januar 2015. Desember 2014. November 2014. Oktober 2014. September 2014. August 2014. Juli 2014. Juni 2014. Mai 2014. April 2014. Mars 2014. Februar 2014. Januar 2014. November 2013. Oktober 2013. September 2013. August 2013. Juli 2013. Juni 2013. Mai 2013. April 2013. Mars 2013. Februar 2013. Januar 2013. Desember 2012. November 2012. Oktober 2012. September 2012. August 2012. Juli 2012. Juni 2012. Mai 2012. April 2012. Mars 2012. Februar 2012. Januar 2012. Desember 2011. November 2011. Oktober 2011. September 2011. August 2011. Juli 2011. Juni 2011. Mai 2011. April 2011. Mars 2011. Februar 2011. Januar 2011. Desember 2010. November 2010. Oktober 2010. September 2010. August 2010. Juli 2010. Juni 2010. Mai 2010. April 2010. Mars 2010. Februar 2010. Januar 2010. Desember 2009. November 2009. Oktober 2009. September 2009. August 2009. Juli 2009. Juni 2009. Mai 2009. April 2009. Mars 2009. Februar 2009. Januar 2009. Desember 2008. November 2008. Oktober 2008. September 2008. August 2008. Juli 2008. Juni 2008. Mai 2008. April 2008. Mars 2008. Februar 2008. Januar 2008. Desember 2007. November 2007. Oktober 2007. September 2007. August 2007. Juli 2007. Juni 2007. Mai 2007. April 2007. Mars 2007. Februar 2007. Januar 2007. Desember 2006. November 2006. Oktober 2006.